de avond voor vertrek - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Renske Hamstra - WaarBenJij.nu de avond voor vertrek - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Renske Hamstra - WaarBenJij.nu

de avond voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Renske

30 September 2013 | Nederland, Zevenaar

En dan is het bijna zover. Morgen ochtend 8uur vertrek ik..
en om 5 voor 1 het vliegtuig..
zo rustig en relaxed als ik de hele tijd was.. nu niet meer. toen ik opa doei zei was het hek van de dam en heb ik de eerste waterval al gezien.. Het is toch wel eng hoor! de twijfels komen.. maar ik ga! Ze schoppen me maar mooi het vliegtuig in! Als ik er eenmaal ben komt het vast goed!
ik ga iedereen wel missen! Op deze momenten wordt het wel even extra benadrukt hoeveel lieve mensen ik om me heen heb.. dankjulliewel!

Maarr Mijn tas is gepakt, mijn handbagage ook bijna.. en het past gewoon! Tenzij ik nog iets bedenk wat mee moet..
Nu alleen nog eventjes 1 hostel boeken en eventjes op de kaartje aankruisen waar nou eigenlijk de dingen zijn die ik eventueel wel zou willen doen.. jup, lekker op tijd weer.. benieuwd of ik daar ook nog in verander tijdens mijn reis (zou best een positieve verandering zijn) En dan kan ik rustig naar bed zodat ik morgen goed moe ben en tijdens de 12 uur in het vliegtuig kan slapen..

de volgende verhalen worden mooie jaloersmakende verhalen hoor!!
liefs xxx



  • 30 September 2013 - 22:01

    Marja Van Dijk:

    Goede reis, en genieten!!

  • 30 September 2013 - 22:06

    Lisette :

    Lieve rens! Komt helemaal goed. Als je eenmaal daar bent wordt helemaal genieten! Goeie reis en ga je volgen! Xxxx

  • 30 September 2013 - 22:16

    Charissa:

    Lieve Rens, ik heb jou 5 maanden geleden leren kennen...als lieve, sterke, gezonde en leuke vrouw! Jij gaat dit zeker redden;-) Dit is een Erbarmung voor het leven waar iedereen heel jaloers op kan zijn, en jij heel trots!! Hop met je kontje in t vliegtuig.... Muziekje op je oren, fasten your seatbeld en ready to take off!!! Nog 8,7,6,5,4,3,2,1 nu niet bij de sh'bam ... Maar hop de Lucht in!!! Naar een fantastische ervaring, een ander leven...een andere wereld om he heen!!! Geniet van elk Moment!!! De leuke en de minder leuke;-))) sterkte lieverd!! Dikke kus Charissa

  • 30 September 2013 - 22:36

    Aranka:

    vergeet je verjaardags pakketje niet!!!!

  • 30 September 2013 - 23:43

    Lisette:

    Enne...voor je t weet zit je al weer hier op de bank te smullen van de heksenkaas! ;) tot die tijd kun je daar alleen naar kijken, ;)

  • 30 September 2013 - 23:45

    Paul:

    Lieve schat geniet ervan en ik ga je zeker volgen en in gedachte reis ik met je mee waar je ook gaat tot over een tijdje hele dikke knuffel en kus en echt ik ook van jou X

  • 01 Oktober 2013 - 06:39

    Annelieke Langbroek:

    Nu twijfel je over je vertrek en over een half jaar twijfel je of je wel terug wil keren........ Komt goed meiss! De eerste keer is het moeilijkst! Ik gaf mij pas over in het vliegtuig, domweg omdat ik niet meer terug kon, haha! Slaap lekker alvast!

  • 01 Oktober 2013 - 07:19

    Tamara:

    Heel veel plezier, geniet met volle teugen!

  • 01 Oktober 2013 - 12:05

    Janiek:

    Goede reis en kom maar op met die jaloersmakende verhalen van je! Geweldig dat je ons laat meegenieten op deze manier.

  • 02 Oktober 2013 - 08:43

    Inge:

    Hey meisje,

    Het afscheid was even heftig, maar het komt goed. Fijn dat we er met z'n allen waren. Fijn ook dat Miek erbij was. Een hele steun geweest. Inmiddels hebben we al even geappt.
    We zijn benieuwd naar de eerste foto's. Hoewel, de eerste heb ik al gehad ;)
    Nou geniet ervan. We skypen wel een keer. Maar niet midden in de nacht. Haha.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 13454

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 Maart 2014

Mijn reis

Landen bezocht: