Nog een Maand!! - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Renske Hamstra - WaarBenJij.nu Nog een Maand!! - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Renske Hamstra - WaarBenJij.nu

Nog een Maand!!

Blijf op de hoogte en volg Renske

01 September 2013 | Nederland, Zevenaar

BAM!! Ik stond vanmorgen (na m'n feestje) onder de douche en toen kwam het besef.. Over een maand ga ik gewoon een half jaar weg! naar ik weet niet waar ik weet niet wat doen... Heel ver weg.. natte wangen, van de douche uiteraard!?
Nu moet ik rap aanmaken met mijn voorbereidingen..
Een visum in aantocht (hoop ik) andere visum nog aanvragen, ESTA nog aanvragen, wat reserveringen doen en de laatste prikjes halen.
Nu alleen nog bedenken, wat ga ik ongeveer doen, waar is het ongeveer en.... welke schoenen neem ik mee!?!? Stress!!!
Maar ik heb er ook wel onwijs veel zin in!!
Aftellen dus... 1 oktober, 12 uur, schiphol... spannend!!!

  • 01 September 2013 - 09:17

    Sebastiaan:

    Hoi Renske,

    Wat super vet dat je een half jaar op reis gaat! Alvast heel erg veel plezier :). Mocht je nog vragen hebben of tips willen dan hoor ik het graag.

    Groetjes,
    Sebastiaan

  • 01 September 2013 - 13:21

    Paulus:

    Lieve Renske zowiezo heb ik en zal ik nog een keer zeggen tegen je ,veel plezier ,ik vind het knap en stoer van je ,en wanneer je een klein zwak momentje hebt ,lees dan dit bericht en weet dat ik je volg en in gedachte met je mee reis ,hele dikke knuffel liefs xxxxx

    Waarom moet je naar je hart luisteren?
    Omdat je je schat daar zult vinden waar je hart is.


    ciao Bella baci

  • 18 September 2013 - 16:32

    Inge:

    Mutsje,

    Nog 14 dagen en dan ben je echt een half jaar weg. Spannend, eng, raar. Aan de ene kant heel stoer, maar wat zal ik je missen. Even geen tikkende hakjes op de vloer, geen geplunderde snoeppotten, geen afgekloven stukjes chocola. Wie eet het nu allemaal op? Ach, het meeste blijft wel een half jaar goed (haha). Geen korte tripjes naar de markt. Geen Fletcherhotels met ontbijt met chocoladekoekjes en chips. Wat voor ontbijt je nu wel krijgt, is afwachten.

    We skypen, mailen en weet ik wat. Deze site zullen we gaan volgen.

    Stress, ja, dat hoort een beetje bij je. Twijfel wat je mee moet nemen. Pumps met hoge hakken in ieder geval niet. Je zult er wel uitkomen. Mensen genoeg om je heen met ervaring.

    Volg je hart, maak je dromen waar, maar blijf wel met beide benen op de grond staan. Gelukkig loop je niet in zeven sloten tegelijk. Geniet ervan.

    Dikke kus
    mama en Harry

  • 28 September 2013 - 22:28

    Annet Muller:

    Hey lief kind,
    Nog een paar dagen voordat je gaat....geniet ervan!!! Voor een half jaar....heel veel knuffels.
    <3 liefs, mams2

  • 30 September 2013 - 19:36

    Annelieke Langbroek:

    Kia Ora!
    Jaaa.. morgen is het dan zover meis! Natuurlijk wens ik je heel veel plezier en let goed op jezelf! Jammer dat ik je niet meer gezien heb, maar we hebben heel wat bij te babbelen als je terug bent!

    Ik weet zeker dat dit een ervaring voor je gaat worden wat je nooit meer zal gaan vergeten!
    - Geniet van elk moment, een half jaar is zo voorbij!
    - Zorg dat je ons lekker jaloers maakt met je bloggen, iig mij dan!
    - Maak het onmogelijke mogenlijk, dat kun jij!
    - Heb liever spijt van de dingen die je wel doet, dan dat je ze niet doet!

    Een half jaar klinkt lang, maar het vliegt om... ik ga je zeker volgen meis!
    KUsss Annelieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Actief sinds 31 Aug. 2013
Verslag gelezen: 952
Totaal aantal bezoekers 13463

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 Maart 2014

Mijn reis

Landen bezocht: